Kam pa kam? V Kranjsko Goro na IB-Camp!


03.10.2014

Iniciacija prve in izkušenost druge generacije dijakov mednarodne mature na IB-Campu 2014 v Kranjski Gori.

Avtorica: Zala Sekne iz 3. h

Kranjska Gora, 25. september 2014

 

Krepko smo že zakorakali v novo šolsko leto, ki nam bo prineslo veliko novih izkušenj in doživetij. Eno izmed njih smo doživeli dijaki 3. in 4. h, ki smo se odpravili na tridnevni spoznavni tabor mednarodne mature v Kranjsko Goro. V torek, 23. septembra 2014, smo se iz Kranja odpeljali novim dogodivščinam naproti, ki so nas čakale v prisrčnem domu Vila, kjer smo bivali do četrtka.

Prvi dan smo na sporedu imeli predavanje prof. Bertoncelj, Harvard Referencing Style, na katerem smo se pobliže seznanili z navajanjem virov. Sončno torkovo popoldne so dijaki 4. h izkoristili za kolesarjenje do Mojstrane, ostali pa smo si ogledali nemški film režiserja Oliverja Hirschbiegla Das Experiment, ob katerem smo lahko potegnili paralele z deli, ki jih obravnavamo pri pouku slovenščine. Prosti čas smo preživeli v družbi košarkarske žoge, računalnika ali knjige, nekateri pa so se odločili tudi za sprehod v naravo.  Večerne ure smo dijaki 3. h namenili ogledu zelo znanega filma o holokavstu, Schindlerjev seznam, ki slikovito prikazuje življenje med 2. svetovno vojno s prespektive premožnega nemškega industrialca.

Slovesna prisega, izleti, trdo delo in nasmehi

Medtem so četrti letniki imeli polne roke dela z iniciacijskim obredom, ki je potekal v četrtek, vendar smo dijaki tretjega letnika del svoje naloge opravili že v času tabora; izpopolniti smo morali svoje znanje masiranja, pisanja poezije in kuhanja. Namen iniciacije je bil, da dijaki tretjega letnika dokažemo, da smo res vredni naziva IB-dijak in da zagotovo spadamo v vode mednarodne mature. V sredo nas je prebudilo nagajivo sonce, ki je kukalo izza gora in nas opominjalo, da je čas za Group 4 project (3. h) in internal assessment (4. h). Pri Group 4 projectu smo se učili pravilno zapisovati merske napake ter operirati z Labquestom in programom Logger pro. Četrti letniki pa so izdatno pilili svoj internal assessment, ki je del njihove mature. Po kosilu je sledil športni del dneva: pohod na Krnico, da smo razmigali svoje noge, ki so bile naslednji dan kar malo boleče. Naše večerno druženje/teambuilding je vodil prof. Tomford, pri katerem smo izpopolnjevali svoje sposobnosti sodelovanja v skupini, kajti pomembno je, da te veščine vsi popolnoma osvojimo, saj smo ljudje rojeni za skupnost in sodelovanje. Zadnji dan spoznavnega tabora smo učenci 3. h začeli z zelo premočenim izletom do Mojstrane, saj nas je na poti ujela huda nevihta, učenci 4. h pa so se s prof. Kodekovo pripravljali na debato, ki bo predstavljala ustni del izpita na maturi.  Premočeno in delovno dopoldne se je prevesilo v popoldne in čas je bil za tekmovanje iz logike, ki se ga je udeležila polovica dijakov mednarodne mature. Sledil je še sklepni del spoznavnega tabora, in sicer iniciacijski obred, pri katerem smo dijaki 3. h morali opraviti tri naloge ter izreči svečano prisego, ki določa, kakšen mora biti (naj bi bil) IB-dijak. Teh treh dni zagotovo ne bomo pozabili, vedno se jih bomo spominjali, saj so nam prinesli mnogo novih izkušenj, novega koristnega znanja, razbolelih nog, premalo ur spanja ter polno nasmehov in novih prijateljstev.



   
         
   

Uporabne povezave

2015 2016 2017
november december januar
p t s č p s n
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Sledite Gimnaziji Kranj na:
Facebook
Facebook
YouTube
YouTube
Sodelujemo z: