Troje Mepi delavnic, namenjenih topografiji, orientaciji in preizkusu v naravi
Znanje bomo v marcu uporabili na Komni, kamor nas bo pot zanesla na naslednji Mepi izziv.
Na prvi februarski dan smo na šoli izvedli tri delavnice, na katerih smo ponovili osnove topografije in orientacije. Dijake smo razdelili v tri skupine in izmenično so obiskali vse tri delavnice.
Prva delavnica je bila namenjena ponovitvi topografskih znakov in prepoznavi le-teh na zemljevidu. Najprej so dijaki dobili slike topografskih znakov in skušali ugotoviti, kaj pomenijo. V drugem delu so dobili zemljevid in so s pomočjo opisa poti in topografskih znakov nanj vrisali pravilno pot. Na drugi delavnici so ponovili osnove orientacije. Skušali smo osvežiti znanje o tem, kaj je merilo na karti in kako ga uporabimo. Ogledali smo si pomen plastnic in na slikah pokazali, kako izgledajo, kadar v naravi naletimo na vrh, sleme, preval ali skalni skok. Nato smo teoretično ponovili, kako se uporablja kompas in kako lahko z njegovo pomočjo hodimo v smeri izbranega azimuta. Tretjo delavnico smo izvedli na prostem. Najprej smo se naučili, kako izmerimo razdaljo s koraki. Nato smo pokazali, kako na kompasu nastavimo azimut, v smeri katerega se želimo premikati. Nazadnje so dijaki dobili pisna navodila za pot skozi mesto in karto, na katero so označili svojo pot do cilja. Na cilju so dobili majhno sladko presenečenje.
V dobri uri in pol so se mepijevci na bronasti stopnji naučili vseh potrebnih osnov gibanja v naravi, dijaki srebrne in zlate stopnje pa so nekoliko osvežili znanje in pomagali mlajšim. Znanje bomo v marcu uporabili na Komni, kamor nas bo pot zanesla na naslednji Mepi izziv.